طنين زنگ سپاس از معلم در مدارس استان يزد

یزدفردا "زنگ سپاس از معلم در مدارس استان يزد نواخته شد.

به گزارش یزدفردا از  اداره كل آموزش و پرورش استان يزد مراسم نمادين زنگ سپاس از معلم با حضور مسئولان استاني در مدرسه راهنمايي شاهد ناحيه 2 يزد نواخته شد.

در اين مراسم امام جمعه يزد با گراميداشت سالروز شهادت استاد مطهري و روز معلم ياد و خاطره اين استاد بزرگ حوزه و دانشگاه و شهداي والا مقام معلم و دانش آموز را گرامي داشت و گفت : استاد شهيد مطهري از لحظه لحظه عمر خود به ويژه دوران جواني براي آموختن و يادگيري تلاش كرد.

نماينده ولي فقيه افزود: استاد مطهري در كنار تلاش و جستجو براي كسب علم و مفاهيم علمي و تربيتي دانش آموزان خواند و از معلمين عزيز و دانش آموزان پر تلاش خواست همواره اين دو موضوع يعني كسب علم همراه با تهذيب نفس و توجه به اخلاقيات را مد نظر داشته باشند.

وي نوجوانان و جوانان را به بهره گيري از اين دوران براي آموختن سفارش كرد و اظهار اميدواري نمود دانش آموزان ما با راهنمايي والدين و معلمين دلسوز مدارج عالي علمي را طي كنند و براي آينده كشور فردي مفيد و اثر گذار باشند.

اداي احترام به مقام شامخ شهداي فرهنگي ، اهداي گل توسط نمايندگان تشكل هاي دانش آموزي به معلمان ، رژه سپاس از معلم توسط دانش آموزان و حضور مسئولان استاني در كلاس درس از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا